divendres, 14 d’octubre del 2011

Anàlisi d'un anunci

A la classe de COED hem estat analitzant uns anuncis, a continuació us faré l'anàlisi d'un d'ells, concretament l'anunci de Seat Altea XL:




Primerament, explicaré l'argument de l'anunci: una família compra un monstre per tenir-lo de mascota. A mesura que els familiars "l'alimenten" d'amor i d'afecte, aquest va creixent i creixent fins el punt de convertir-se en un monstre immens. El problema és que el monstre ja no passa pels passadíssos de la casa i tampoc pot entrar dins el cotxe. La solució que troba la família és comprar un cotxe més gran (obviament el cotxe Seat Altea XL) ja que s'estimen molt el monstre i no el volen deixar a casa. Per tant, la finalitat d'aquest anunci és vendre el cotxe.

L'anunci juga amb els colors , la llum, el moviment i el ritme de la música.

El principi els colors són foscos i apagats, per exemple quan van a comprar el monstre, el cotxe de la família és de color negre, etc. A mesura que l'anunci va finalitzant, els colors són més vius i alegres com es pot veure en el color verd de la gespa, i amb el color del cotxe nou Seat Altea XL, qual és de color vermell.

La música al principi és més lenta i només hi ha melodia.  A poc a poc la música va in  crescendo i a la meitat de l'anunci ja no només s'escolta la melodia, sinó que també s'incorpora la veu.

Els moviments van molt lligats a la música. Al principi són lents i al final es van accelerant.

Per tancar aquesta entrada, dir que els anuncis no estan fets d'una determinada manera perquè sí, sinó que tots els detalls d'un anunci (la música, els colors, etc.) tenen una explicació. Els anuncis han estat pensats, refutats, discutits, entre d'altres. La finalitat de tot anunci és  que els espectadors comprin el producte que se'ls està mostrant, o bé que reflexionem sobre un tema en concret.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada